Nu blir du väl glad plesner!

Jag läste just på norran.se att en av de nya butikerna som ska öppna i CK är en skobutik vid namn - scorett..
www.scorett.se
Dom hade ändå rätt schyssta casual skor, jag är ju inte riktigt för pumps och höjningar som gör mig längre än vad jag är haha, då blir jag bara ett vingel-vrak.

Om en timme blir det samhälls från 12-1 och sen ska vi spela in vårat manus så vi kan ha det i våra mp3/mobiler för att kunna plugga in våra och alla andras repliker, eftersom vi ska kunna det utantill efter lovet.. smart idé!

Nä nu ska jag slänga på mig något skit från högen som ligger på golvet och sen smeta på klegg i fejjan..tjing

Kommentarer
Postat av: josefinplesner

skor gör mig glad :D

2009-02-28 @ 16:55:44
URL: http://josefinplesner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0