mumsig mat

Idag lagade andré en super mumsig middag till oss, det var nudlar och någon röra med kyckling, sås och tomat å rödlök i stekpannan det smakade som en gud!

Nu ska vi börja förfesta lite själva här i hans studentrum och sen dra till någon brud i hans klass, sen får vi väl se vart kvällen bär oss.  Mitt klädproblem löste sig på stan då jag fick låna en fem hunka av min gode man så jag inhandlade ett par jeans-leggins, en svart skjorta och ett par tygskor.. egentligen var min tanke att hitta ett par balla stövlar men inga av dom jag hittade passade mina feta fötter, så jag fick nöja mig med dom somrigaste skorna man kan ha på vintern. Men då har jag ju ett par till sommarn iallafall och det är väl bra !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0