morgonrutiner

Alla måste väl ha en morgon rutin? Det har jag iallafall och den ser ut såhär:

- Väckarklockan ringer och jag går upp direkt, det är faktiskt sant, för jag vet att om jag ligger kvar så kommer jag inte ens ta mig upp i tid.

- Jag går och slänger mig i duschen (om jag inte duschat kvällen innan)

- Gör frukost, är jag lat gör jag något snabbt, idag är jag lat så jag har käkat mackor med mjölk! Är jag inte lat så gör jag gröt på spisen som en gröt tant

- Sen sätter jag mig vid datorn som jag slår igång direkt jag vaknar för den är så seg.

- Klickar upp aftonbladet.se för att se om det finns något spännande att läsa, oftast gör det inte det bara massa skvaller om kändisar som Linda Rosing som man inte bryr sig ett skit om egentligen hur hon ska fira sin 35 års dag (som ett tillexempel) men ändå läser man det.. det förstår jag inte riktigt.

- Sen tänker jag vafan ska jag ha på mig idag då

- Kikar på mitt golv för dom flesta av mina kläder ligger där...står ett tag och glor..ser något med mitt öga och slänger på mig det jag ser, förhoppningsvis ser det helt OK ut.

- Kletar på kladd i ansiktet

- Borstar mina gaddar

- sätter mig och kollar lite till på datorn och sen går jag ut och väntar på Plesner som jag åker med på morgonen för vi bor så nära...det är lyx =)


Fan vilket roligt inlägg eller hur? jag vet jag är så rolig ibland

fast jag ljög ju lite, jag brukar kolla lite bloggar och sånt om jag har tid och skriva själv också men det orkade jag faktiskt inte skriva..så jag gjorde det nu istället.

nu ska jag gå och göra morgonrutin nummer 7

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0