Mjukis

Jag är en riktigt mjukis.....

med det menar jag alltså kläderna, i veckan har jag bara haft mjukis kläder, börjar kännas lite tråkigt men eftersom vi har teater mån-tis-ons-tors och vi har börjat värma upp och skit innan och har börjat röra oss som DJUuuur så blir det lättast så, sen är ju mjukiskläder det skönaste man kan ha.. inte det stiligaste kanske men vem bryr sig egentligen.

Idag blir det nog träning igen eftersom vi inte tränade i måndags, jag börjar bli lite ivrig! Jag vill se musklerna poppa fram snart..vars äär ni??!


(google)
det är är mitt mål.. att se ut sådär innan studenten, då kommer jag bli en student-legend "Bruden som fick kläderna att spricka då hon vinkade" Det skulle vara fierce som tyra banks skulle sagt.

Nu ska jag dra ut och vänta på plesner

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0