mata mig

jag är hungrig.. vi ska äta tacos idag tydligen, på en måndag, låter ju lite lyxigt sådär eller hur? nu blev jag bara ännu mer hungrig.

Jag gick och la mig efter jag skrivit inlägget under... jag sov i 2 timmar, det bådar inte gott, undrar hur det ska gå att somna ikväll nu då, fast jag brukar vara bra på att somna då jag är själv och har tråkigt. Blir inge träning idag, träning på måndagar går alltid bort för jag är så jävla trött då. Nu ska jag lägga mig i sängen och kika tv och tänka på mat.


det bästa som fanns då man var liten var då håret fastnade i allt snor som befann sig i fejjan!
kanske borde testa nu och se om jag blir lika glad som då.

Kommentarer
Postat av: Cristin

Hejsan!

Prenumerera på varandra på bloglovin?

Om du vill det kan du skriva en kommentar till mig och skriva att du lagt till mig så lägger jag till dig så fort jag ser det! :)

Ha det bra!

2009-02-02 @ 17:39:48
URL: http://ccristin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0