maaaat

Haha idag på sista lektionen satt alla och gnällde över hur hungriga vi var, pratade om allt gott som finns så vi bara blev mer hungriga, nu har jag käkat så nu är jag mätt.. fan va skönt.

Redovisningen gick väl bra antar jag, vi har börjat med en"skriva-lapp-grej" att man ska skriva en lapp till alla som redovisar och nämna det man gjorde bra och det man kanske borde tänka på till nästa gång. Det var rätt kul faktiskt.

Idag vet jag inte vad jag ska göra, känner mig hängig.. men jag får inte bli sjuk nu då vi har skrivit på ett kontrakt på teatern.. så jag kan bara vara hemma om jag har jätte hög feber eller magsjuka eller något annat hemskt. Det är så mycket vi ska göra nu innan slutproduktionen så vi behöver vara på varenda liten minut av lektionerna som vi har..men de lönar sig ju i slutändan hoppas jag, i min hjärna kommer våran pjäs bli så jävla bäst i världen =)

Jag tror jag ska slänga mig i sängen under täcket och bli varm nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0