Lördag den..................fjortonde!!!!!!!!!!!!!!!!!

Det verkar som dom flesta råkade ut för jävelskap igår på fredag den 13onde... bara jag som klarade mig eller? Igår hade jag tillochmed en extra bra dag eftersom André kom hit och sen lyckades jag knåpa ihop en början på en trudelutt låt.

Jag kom just på en grej, jag föddes på en lördag, den 14 april... jag minns engång att mamma sa att hon knep ihop så gott hon kunde för att jag inte skulle födas på fredag den 13 haha jag undrar om det är en lögn, är det inte en lögn så är det jävligt roligt iallafall med tanke på att jag föddes 8 dagar för tidigt, så jag kunde ju lika gärna ha ploppat ut på fredagen eftersom jag tydligen nästan flög ut på lördagen..hmm

Är det inte den här dagen man borde frukta istället, den 14 februrari.. HJÄRTE DAGEN.. !!!!!!!!!!!!! Allt ska ju vara så romantiskt och fint enligt traditionerna men de skiter väl jag i, idag ska jag vara extra oromantisk det skulle vara kul.
Nä men jag orkar väl inte göra något speciellt, idag är en helt vanlig lördag!!!!!!

nu ska jag fortsätta på min intro låt medans andré snarkar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0