kräk

jag hatar måndagar, jag hatar då väckarklockan ringer med sin glada signal "oh ah just a little bit, oh ah little bit more"..fast jag får väl skylla mig själv, är ju trots allt jag som valt signal.

Nu väntar ett 2 timmar långt teater-pass på morgonen, sen hål som vanligt, sen har vi någon ny lektion där vi ska lära oss om jazz, klassisk och rock-musik inte speciellt spännande då det enda vi gör är att kolla i ett häfte, kan vi inte få spela musiken istället? skulle vara mycket häftigare. Vi har iallafall ingen samhälls idag så vi slutar rätt tidigt jippi.

jag måste städa idag! dammet flyger runt som en virvelvind i mitt rum.


när är det open jam igen???!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0