jag är dum i huvet

.. iallafall i mina drömmar, jag var så jävla dum mot andré inatt så jag har nästan dåligt samvete nu även om det inte hände på riktigt... eller? på nått sätt händer det ju eftersom hjärnan slänger ihop en dröm..hm....jag tror jag måste läsa lite om det där med drömmar sen.

Jag har bara en fråga också, när är semla dagen? Alla springer omkring och käkar semlor på skolan och jag fattar ingenting.. inte för att semlor är så gott egentligen utan jag blir bara förvirrad om när semla dagen är då man ser någon käka det varje dag.

Ikväll ska vi träna igen, ki-box just nu känner jag inte suget men det kommer väl eftersom sist var det skit skoj även om jag nästan dog av trötthet.. snart kanske jag blir bäst på att slåss i hela världen, fast jag vet inte vad jag ska ha för användning av det då jag är så snäll, nästan för snäll.. HEHE.. Jag kom just på en rolig grej, förut fick jag nästan jämt höra att folk trodde jag var elak och om dom snackade med mig ändrade dom sig och "då var jag ju inte alls som dom trodde jag var ju faktiskt snäll"... Jag kan inte tänka mig själv att se elak ut jag tycker jag ser ut som en mes haha.

På den här bilden tycker jag att både ståhl och jag ser snällast ut i världen haha=)
från skolavslutningen i 1an.


Skit samma, nu ska jag klä mig och allt sånt jobbbigt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0