idag är det måndag.. skak skak

haha jaaaaaaaaaaaaa jag är nervös okej.. MAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH försökte få ut min nervositet gick ju inte så bra eftersom jag skrek ju inte på riktigt, jag tryckte ju bara in m, a och h knappen ett lite längre tag med stora bokstäver... fan då

Jag hatar vintern, det är nu avklarat så nu slipper jag fundera på något sånt nå mer. Jag ska härmed göra en plus och minus lista över vinter

VINTER:
+ Det är lite fint på julafton om det är vitt
+ Man blir inte sjöblöt om det snöar
+ Jullov är väl kul, då får man ju sova iallafall

- Just nu är det kallast i världen och mina fingrar och tår fryser ihop till en klump
- Man får blöta sockar
- Om det blåser känns det som man ska frysa fast på stället
- För mycket snö är inte ballt
- Finns fan ingenting att göra ute  (NEJ JAG ÅKER INTE I BACKAR, vill inte dö i förtid..satan vad tråkig jag är)
- Skulle det råka bli varmare och behagligare att gå ut genom dörren så blir det såklart is.. och med is kommer halka

oj såg visst att jag inte har tid med detta, jag fyller på listan då jag kommer hem från skolan, för jag lovar det kommer mer!!!! tjaho

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0