godnatt

Har just kommit hem från plerran, det blev inte så mycket maraton men vi hann se Prinsen av egypten vilket förövrigt är en skit hemsk film även om den är bra och sen såg vi lejonkungen numero 2 .. lejonkungen kommer nog alltid vara bäst.

Igår funkade nästan ingenting med att lägga upp bilder och sånt skit men igår tänkte jag iallafall skriva som så många redan säkert vet att...

...Mckey vann Topmodel... jag som hejade på brud/snubben i början men hon/han åkte ju ut skit snabbt, då började jag heja på Elina men hon var ju så jävla tråkig så då slutade jag heja på henne och hon åkte ut, då hejade jag på Analeigh men nog fan skulle hon åka ut också... jag är nöjd iallafall bara för att om Samantha vunnit hade jag nog slutat tittat på topmodel för alltid... (skoja ba) Men så säger jag nog bara för att då Whitney vann förra sesongen så dog jag nästan och jag halvdog varje gång jag såg henne i den här sesongen också... usch


Nu ska jag sova läänge , jag älskar sovmorgon ! mums

godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0