godmorgon, hej eller vad

Jag kom just på en sak, jag säger aldrig godmorgon... muntligt alltså. Alltid då jag kliver upp och skyndar mig till toaletten säger pappa "Godmorgon" och jag svarar alltid med ett "Hej" om det ens blir ett hej, känns oftast som jag säger "he". godmorgon måste ju då vara ett sånt ord som jag känner mig obekväm att säga, undrar varför.. fast det kanske är för att jag hatar att stiga upp på morgonen och att svara med ett godmorgon tillbaka skulle kännas som en lögn mot mig själv!

Då har jag rett ut det.

Iallafall så kan jag inte sluta tänka på filmen som jag såg igår, SE DEN!!!! skulle just ladda in en bild men då funkar det såklart inte. Så då får jag väl göra mig klar istället hejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0