freeeeeeeeeeeeeeeedag

Tror inte bara det är jag som känner ÄNTLIGEN FREDAG!!!!!!!!!!!!!!!!
Ska strax dra iväg till skolan men jag var bara tvungen att skriva att jag älskar fredagar... när skoldagen är slut då.

En annan sak att jag kan inte sova för länge...om jag inte är bakis då fast nu för tiden är jag aldrig bakis längre det är nice, kan ju bero på att jag har lagt festandet på sidan lite, men det jag tänkte säga är att jag ställde klockan på 10.20 imorse och jag vaknade först kring 8 skit pigg, tänkte att jag måste ju sova lite till, vaknade vid 9.. ännu piggare och tänkte att NEJ JAG SKA SOVA NÄR JAG ÄNTLIGEN FÅR DET.. och så vaknade jag kvart i 10 och då gick det inte att sova längre.. min hjärna protesterar liksom då jag har sovit mer än 8 timmar, jag måste tvinga mig själv att sova för att kunna sova längre.

Den här bilden på jag och moa börjar vara rätt utjatad
 men nu lägger jag bara in den för att det börjar vara 1 år sen..
fan vad tiden går fort!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0