bakisdag

Idag kring 2 drog vi till mammsen och käkade goda semlor och även middag, dom håller på att måla om i vardagsrummet så det var kaos på hela övervåningen men det var nice nu försvinner dom fula blå väggarna iaf!

Sen drog vi hem, gick på statte och köpte godis och cola och sen såg vi mystic river och den var helt okej faktiskt. Sen såg vi slutet på melodifestivalen och nu ser andré någon bil-köra-fort film.. sånna här räserbilar. Den var sämst så jag satte mig här och jag ska hoppa in i duschen för andra gången idag.. jag duschar då jag har lite att göra.

Imorgon drar vi till umeå, men innan det så ska jag och plerran träna dubbel-pass... undrar hur det ska gå !

godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0