alla snubbar vill ju vara katt

Rubriken är bara en liten peek på vad vi ska göra som slutproduktion ;)

Att jobba med ljudet har jag börjat ångra stort, men det är bara för att det går så jävla trögt, jag vill vara klar nu och inte om flera veckor. Veckan efter sportlovet ska jag ha en idé till ett ljudschema men det känns rätt omöjligt.

Efter skolan drar jag till Umeå iallafall och hänger där till på söndag, sen är det bara en skolvecka kvar och sen lov... maah.. vi har också fått som läxa att lära oss manuset utantill då vi börjar om igen.. hur ska det gå... ??! Jag får mega plugga helt enkelt.


Haha en av mina favoritbilder, harrypotter har raggat sig en cowgirl!
min maskeradfest då jag skulle fylla 18.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0