teori skit

haha jag blir knäpp snart. TEORI ÄR INTE KUL !!! Jag MÅSTE klara teorin.. Och jag MÅSTE plugga teori för att kunna klara den också. Det är inte helt kul om ja ska vara ärlig. Jag ska be till någon hemlig kraft att mitt teori prov är bara frågor som jag kan och inte frågor om Axeltryck och boggiaxlar och bruttovikt och koldioxid och kväveoxid och blaablaa..

Miljö och vikter på bilar/lastbilar, varför ska jag veta det !? Jag är inte så dum att jag inte fattar att det är farligt med avgaser men varför ska det vara nödvändigt att man vet vad allting heter.. förstår inte.

Och på uppkörningen hoppas jag att jag får en snäll typ som är sååååå lycklig att det är jul och är snällast i världen och inte alls bryr sig om jag råkar missa ett rödljus haha. Nä okej, men fickparkering vill jag helst slippa. Bara jag som tycker att kunna fickparkera inte borde vara ett måste,  jag behöver väl inte fickparkera i framtiden om jag inte vill, bara att välja en annan parkeringsplats!!!

Slut babblat, nu måste jag slå igång mitt kära bonniers trafikskola program och lyssna på den jobbigaste rösten som säger att när tändstiftet är oljigt och svart ska man byta ut det!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0