nämen oj

Satt här trött som ett as och kollade bloggar. Sen slog det mig för andra gången "hallå jag har ju också en blogg". Tror jag kan glömma mina "drömmar" om att tjäna massor med pengar på det här.

Idag är jag ledig, men varför är jag uppe nu då!!! Jo för jag ska på riskettan, en ny skitgrej dom har lagt till i körkortsutbildningen. Vad gör man då? Jo man sitter i TRE timmar och lyssnar på att man inte ska köra bil påverkad. För det visste jag ju aboslut inte efter allt man läser, alla föreläsningar i skolan osv. Men vad kostar den då? 800 jävla spänn.

INTE okej.

Sen efter dom här 3 dödliga timmarna ska jag vänta ytterligare 1 timme för då har jag lilla uppkörningen. Haahaa.. tror jag kan glömma att inte behöva ta någon mer lektion känns det som.. mitt bank-konto tittar just nu på mig med ledsna ögon för det vet att de kommer dö ut. Mina älskade pengar..Goodbye my lover




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0