Julklappar

Varför är det så jobbigt att behöva köpa julklappar... för att man förlorar en jävla massa pengar. Jag ska vara snål iår., för nu när jag äntligen har rätt bra med pengar så har jag inte tänkt att ge bort dom till någon annan, det är ju ändå jag som har jobbat ihop pengarna.. haha gud så snäll jag är. Fast jag säger ju inte att jag inte tänker köpa något till någon, bara att jag inte ska lägga ut en massa pengar på det. Ganska bra tycker jag.

Snart är det helg, rätt skönt förutom att jag inte har ett skit att göra. Hade velat dra till umeå för att där finns det större utbud när man har tänkt shoppa och massa annat. Men det blev inte av så nu har jag ingenaning. Blir inte fest iallafall.. har inte tänkt festa föränn annandagen! (tänkt, har inte sagt att det blir så) haha.. ÅÅÅ hejdå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0