Gott nytt år då!

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Jag tatuerade mig, tog körkort, började jobba på riktigt, tog studenten..
2. Höll du några av dina nyårslöften?
Tror aldrig jag la något nyårslöfte, kommer nog inte göra det idag heller!
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Nej
4. Dog någon som stod dig nära?
Nej inte det här året, glad för det.
5. Vilka länder besökte du?
Det längsta jag har åkt i år är till umeå tror jag hahaa..
6. Är det något du saknat år 2009 som du vill ha år 2010?
Nästa år ska jag utomlands! Lovar... kanske
7. Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas? 
17 maj tror jag, premiär av pelle svanslös och det var så jävla roligt
8. Vad var din största framgång 2009?
Jobb och körkort!
9. Största misstaget?
Vet faktiskt inte, det jag tänkte på kan man väl inte kalla misstag
10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
Ja jag var ganska sjuk 1 gång för några månader sen, enda som jag minns just nu
11. Bästa köpet?
Tänkte säga min bil, men den är inte så bra så den får inte räknas in där. Men min nya tv kanske ;)
12. Vad spenderade du mest pengar på?
Körkortet tänkte jag säga, men kom på nu att det fick jag ju faktiskt tillslut.. annars är det nog mat haha
13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
Ja det tror jag nog, es3c
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009?
Ååååååååååååååå jag vet inte.. massa... alla låtar som nöts på uteställerna
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Jag var nog gladare iallafall fram till augusti. Sen har jag nog varit ganska normalt glad ibland och ibland inte
16. Vad önskar du att du gjort mer? 
 Vet faktiskt inte
17. Vad önskar du att du gjort mindre?
Varit mindre svartsjuk skulle jag nog säga på denna.. men det är ju ganska svårt
18. Hur tillbringar du julen?
Den var ganska tråkig iår om jag ska vara ärlig, men julen är överskattad. Samma som nyårsafton!
19. Blev du kär i år?
Nej det blev jag förra året
20. Favoritprogram på TV?
Måste nog säga topmodel. haha
21. Bästa boken du läste i år?
Twilight böckerna, dom enda jag läst också. Förutom teoriboken men den är ju så tråkig att man dör
22. Största musikaliska upptäckten?
Mika ;) haha
24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år?
Pengar
25. Något du önskade dig men inte fick?
Mm ville ha en miljon men det fick jag ju inte
26. Vad gjorde du på din födelsedag 2009?
ÅÅ vad gjorde jag.. vet inte jag tror jag for till umeå
27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Ja faktiskt.. men det är samma sak där, från i augusti hade det kunnat vara bättre!
28. Hur skulle du beskriva din stil år 2009?
I början av året var det nog bara mjukiskläder innan vi tog studenten, sen när jag började jobba så har jag väl ingen speciell stil. Eller ja , man skulle nog kunna beskriva mig som en sjal. haha
29. Vad fick dig att må bra?
Alla nära och kära
30. Vilken kändis var du mest sugen på?
Will smith skulle ju inte vara helt fel  om han vore 20 år yngre fast det skulle nog ändå inte spela någon roll om han bjöd mig på en date ;)
31. Vem saknade du?
Morfar, och har saknat alla es3are som jag inte träffat på länge nu
32. De bästa nya människorna du träffade?
Här måste jag ju säga alla på jobbet , dock inte alla men de som man lärt känna där !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0