tråkig situation

Snodde denna av Nathalie , har inget vettigare för mig just nu..

Vad heter du? Linn Pettersson
Vilket år och datum är du född? 900414!
Har du kysst någon inom de två senaste veckorna? JEP
Gjort nåt du ångrar? Ja fyfan
Är du blyg? Nej inte egentligen
Vilken årstid gillar du mest? Slutet av våren och sommar.
Favoritdjur? Jag gillar alla djur, alla söta iallafall.
Vad består din garderob av? Massa skit
Hur mycket pengar har du varje månad?  Från och med tisdag så ca 13 lax i månaden så länge jag jobbar.
Vad köpte du senast? Jag och plesner köpte ett kilo godis haha, jag har ont i magen.
Den bästa filmen? Eeeeeeeehhhhhhhh .... jag vet inte, vi såg på smällen och den var rolig
Vad är klockan just nu? 00.51
Har du åkt moped någon gång? Jaaa, min moped var bäst
Är du mörkrädd? Det händer väl lite då och då
Vart skulle du helst vilja ha piercing? Ingenstans egentligen
Saft eller alkohol? Båda är väl skoj ibland
Största svaghet? Svartsjuk så in i helvete
Röker du? På fest
Bästa bok? Twilight serien
Blivit rånad? Neeeej, eller kanske, jag hade en hundralapp i en jacka när jag var 12-13 år, sen var den borta..då grät jag haha
Humör just nu? Snorig, allergisk, ..inte super bra skulle jag väl säga.
Vilka internetsidor besöker du varje dag? Alla bloggar som jag följer, aftonbladet, facebook, ossv
Vad slösar du mest pengar på? Snus
Kan man vara vän med sitt ex? Nej
Favoritchoklad? Romerska bågar, fyfan va göttttt
Varit kär i en kändis? Tv-kär har man väl vart
Har du lätt för att kunna lita på folk? Nej
Är du lycklig? Jag lever ett helt ok svenne liv
Använder du smink? Japp, dock är jag tråkig och sminkar mig alltid likadant, oavsett vardags eller fest.
Hur ofta motionerar du? Aldrig, eller jag cyklar till jobbet, det räknas väl
Vad har du för drömmar? Musik, men det lär väl aldrig hända, så bara jag har bra med pengar då.
Blivit tagen/hämtad av polis? Nej
Blivit förföljd? Ja, eller nej eller det vet jag inte, det hoppas jag då inte haha
Hur svarar du i hemtelefonen? HEJ det är linn
Hur svarar du i mobiltelefonen? Är det någon jag känner så Hallå, annars hej det är linn
Ringer det mycket till dig? Ne fyfan ingen ringer till mig, eller ja på jobbet ringer det 24/7 men det räknas ju inte, dom vet väl inte vem jag är heller.
Ringer du mycket? Ne jag smsar oftare.
Vem ringde du senast? Det orkar jag inte titta.
Hur mycket pengar har du? 1000 kr som jag fick låna av pappsen tills löningen kommer.
Antal timmar sömn inatt? Vet inte, lagomt antar jag
Sover du ensam i natt? All byyy myyy seeeeelf...
Vem sov du hos senast? Mig själv
Vem sov hos dig senast? Mig själv
Vem vet mest om dig? Familj och vänner.
Vem vet du mest om? Familj och vänner.
Vad ser du fram emot? Körkortet!!!!!!!!!!!!!!
Vad vill du just nu? Ta körkortet!!!!!!!!!!!!!!
Vem vill du helst slippa? De vet jag inte=)
Vem stör du dig på? Ingen just nu
Vem vill du sova bredvid inatt?
Vilken årstid är det nu? KALLT, så inte sommar iaf
Anser du dig själv snygg? Man har väl sina snygg och ful dagar.
Har du varit kär? Ja
Är du en bra partner? Nee
Brukar du oftast ragga eller bli uppraggad? Är väl olika, vill jag ha något så tar jag det.
Pratar du fortfarande med personen du kysste senast? Japp
Vad åt du senast? Massa godis, tröstätande haha....
Är du polare med grannarna? Nej , vet knappt vilka som bor i samma trapphus. Social.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0