reeeeeeeeeeeeegn

Jag börjar få höst-ångest känner jag... Jaha har dom ändrat stilen här också när man skriver inlägg, gud vad kul.

Ikväll är det fessssttttttttttttttttttt yeha, jag hatar att jag inte har körkort och måste tigga skjuts fram och tillbaka idag, jag kände inte peppen att sätta mig på cykeln och bli döblöt. Jag drömde om matfesten, alltså måste det vara bra väder ikväll så vi kan gå dit och käka femtio liter olika maträtter.


jag vill bara spola tillbaka och gå skola, och klä ut mig och vara fulast i världen och krama johanna och hanna i en konstig pjäs som vi förövrigt fick mvg på haha.



Kommentarer
Postat av: JP

Den var best, no skemt !!!!!!!! =)

Heja Agge Strindberg som gör så bra pjäser så vi får mvg när vi gör egen tolkning, wiii =)

2009-08-29 @ 17:31:22
URL: http://johannapalmberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0