peppadddddddddddd

Även fast klockan bara är halv 9 på en lördag morgon så är jag peppad som fan till ikväll.. yehaaa fest fest, länge sen känns det som. Eller ja trästocks, men då inte med ett gäng brudar. Sen läste  jag just rårås blogg, hon skrev en rolig text;
"Och sen så är det KING att LINN ska vara me oss för att jag trodde att hon skulle dissa oss för sin kärlek men nääh, vi är tydligen viktigare!(Det faktum att han inte är i skelle i helgen har inget med hennes beslut att göra)"

jag vet inte varför men jag tycket det där var jätte kul, kan ha med att jag är jätte trött också men kul var det. Eller ja det var väl ironin i det som var kul, fast jag hade ÄNDÅ festat med er kan jag lova!


Sen var jag lite smart i morse, jag kände att jag inte orkade cykla tillj obbet så jag kollade upp vilka som jobbade samma tider som mig, och jeha jag hittade en, så jag letade upp sarahs nummer på hitta.se. Kändes lite wierd att jag ringde upp och frågade om jag kunde åka med bara sådär.. men det var ju värt nu får jag skjuts till jobbet=) tack tack.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0