nyponsoppa

Här sitter jag...äter inte nyponsoppa utan jag dricker den... kuul..romantiskt... ensamt.

Idag jobbar jag och Elin samma tider, det måste vara ett mirakel! första gången på hela månaden som vi har samma pass tror jag haha. Fast då lämnar hon mig lika snabbt som vi lärde känna varandra och flyr till norge redan i september och drar in större pengar!.. Sköj, fast jag klarar mig nog=) Är såååå många nya trevliga personer så jag är redan helt chockad över att det kan finnas så många trevliga i Skellefteå på samma gång, och på samma JObb;) haha..

Nu ska jag dricka klart min nyponsoppa (fan vad äckligt det låter, men det är gott..lovar), sen ska jag räsercykla iväg till jobbet, jag borde bli jävligt vältränad snart, iaf i benen, cyklar fram och tillbaka från hedensbyn - norrböle heela tiden. Äh jag väntar och ser om jag spricker snart av muskler. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0