I'ts a little thing we make

Jag är så tröött.. jag är så på inte bra humör... jag vill ha körkort nu, då hade jag kört tills vägen tog slut alltså, hamnat i helvete-ån... haha... kul, näe det var fan inte kul!!!

Nu ska jag nog fara till plesner där brudarna festar , jag festar inte, jag har inga pengar.. och ingen pepp ! Men jag drar förbi ett tag, kanske hänger med ut på calles, .. nykter? nja.. jag vet inte, vi ser vart jag hamnar. i helvete-ån kanske, det där lät som ett madicken citat... jaja skit samma, jag har redan skrivit det, uttjatat för resten av livet.

Imorgon har jag ett viktigt möte, ett avgörande möte. Kul när man redan vet svaret som man kommer få ut av detta möte.. sämst

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0