im back

Nu är jag frisk (tror jag, jag låtsas som det iaf), var tvungen att fara hem från jobbet i söndags för jag höll på att dö, svetten flög och min mage ville döda mig. Så jag hatar att jag har förlorat massa pengar nu. Men idag är jag ledig och jag och plesner ska fara till boviken och sola lite =)

Sen har jag klippt mig nu också, kortast hår i världen om man jämför med mitt långa hår tidigare. Sen har jag tonat det också, möörkt.. det blev lite för mörkt men det gör inget, för det försvinner. Tur att jag inte färgade då tänker jag i min gungande hjärna.

lite längre än denna bild har jag nog, fast utan alla lockar nu finns det bara några små kvar, sköönt. Håret blev bra men jag passar inte så bra i det haha. typiskt va.. så blir det om man väntar 1 år innan man klipper sig för att man skulle spara ut det låånga håret igen. Men jag skulle ljuga om jag inte säger att mitt hår känns fräschast ivärlden just nu.

Nej nu drar vi till boviken och pressar, tjohej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0