Försvinn solen

Vänlig rubrik, men det känns inte helt kul när jag ska cykla till jobbet i tusengraders värme och svettas ihjäl för att sedan sitta inne hela dagen! Och imorgon verkar vädret ha ändrat sig också, det skulle ju vara SOOL stora solar med mycket värme, men nu ser det ut som det ska bli molnigt. Äh vi får väl se vad morgondagen bjuder på, imorgon!

Mjum, jag är skit taggad på att ta körkortet nu...... sitter och kollar på blocket efter billiga bilar haha. Men då måste jag ju ha pengar först... min lön skulle räcka till en skruttig bil... hm.. jag får tänka på det där lite extra. Jag som skulle spara, men nu är jag taggad på körkort istället haha. Då en månadslön skulle räcka känns det ju kanske inte helt ovärt eller? Fast då måste man ju klara teoriprov och uppkörningar och sånt skit också. Lite mindre kul, man kan väl bara få göra uppkörning tycker jag.

Nu ska jag göra mig klar och sen svettas som en gris på väg till jobbet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0