en timmes förlorade pengar

fick sluta 21 istället för 22 idag.. kändes skönt eftersom jag garanterat har feber, men orkar inte kolla för om jag har massa feber så kommer jag känna mig en miljon gånger sjukare. Då är det bäst att inte kolla alls.

Drog förbi plesner en sväng där dom festade för fullt, men nästa helg är det min tur. André festar i norsjö och alla jag vet festar just nu.. även folk som ska jobba imorgon. Är det bara jag som är tråkig? eller är det bara jag som blir bakis jämt? Jag undrar jag.

Nu ska jag hoppa i säng och kolla på klassikern jag vet vad du gjorde förra sommaren.. det värsta är att jag vågar nästan inte se den själv även om jag sett den en miljon gånger tidigare.. jiho

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0