vad hände!!

Inatt kunde jag inte somna pågrund av min konstiga hjärna, fast jag hade tur och igår flög det in ett brev till mig där jag fått en tid hos läkare på vårdcentralen. HUH tänkte jag först, men sen tänkte jag om och att det var lika bra.

Idag är det skärtorsdag, eller kanske kärtorsdag, idag kanske alla blir kära i varandra, det skulle vara intressant att se.

Egentligen har jag sovmorgon till 9.30 idag, men vi har inte gjort klart ett arbete vi har på arbetsmiljö och säkerhet, så vi fick skita i sovmorgonen och göra klart det istället..så vi har något att säga på redovisningen iallafall !

Nu ska jag skutta omkring här i mitt rum ett tag, sen dra iväg !


Så här högt ska jag skutta nu.
vars är din studsmatta föresten plesner??!!! jag vill studsa..

Kommentarer
Postat av: josefinplesner

haha ja men vi måste ta fram den när snön smälter :D

2009-04-09 @ 20:38:09
URL: http://josefinplesner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0