typiskt eller vadå

Klänningen fanns inte kvar i XS.. självklart !!! Aldrig ska något gå som jag vill. Så jag ringde andré och lät som en gullig bäbis och frågade om han inte ville gå ner på stan i umeå och kolla i självaste butiken istället, och det kunde han.. först sa han fel och sa att dom hade både S och XS där.. så jag blev mega super glad, men sen säger han att det bara fanns M, L, och XL. Så jag sa att han skulle köpa en M och i värsta fall får jag be plesner sy in den om den skulle vara mycket för stor. Jag vill bara ha den !!!!

Så i helgen ska jag prova den och se om den passar , men jag blir inte förvånad om jag ser ut som en pajas i den eller om den är alldeles för stor så att det inte går att sy in. men varförs kulle den vara det M och S är ju inte så jävla stor skillnad.

UuuHuhUhu.. har just kommit hem från mamma iallafall där jag har chillat, blev ingen träning idag heller eftersom jag hade feber igår kväll och jag dör om jag blir sjuk.  Nationella gick väl sådär, eller jag kan väl inte säga direkt hur det gick men jag skrev iallafall 7 sidor och satt i 3 timmar..så ett g borde jag väl förtjäna??!

Nu ska jag inte göra ett skit.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0