Tillbaka till tröttheten

UUUH jag vill sova....... men vem vill inte det.

Nu har vi haft vårat sista lov innan studenten, eller vadå innan studenten, sista lovet för alltid !!!!!!!!..lite deprimerande kanske. En bra grej är att jag har just insett att jag har mycket pengar för att vara jag just nu...900 spänn, rekord , fast som det ser ut nu på sommarjobb så måste jag spara varenda liten krona som går att sparas. Vilket skulle vara allt om jag inte skulle köpa ett skit men det går ju inte.

Ibland blir jag faktiskt lite avis på alla stora bloggare som tjänar tusentals pengar på att sitta och skriva skit. Jag skriver alltid bara en massa skit alltså borde jag tjäna mest, det skulle vara bra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0