Sooooligt

17 grader i skuggan är inte helt fel!

Vi har just kommit hem från en tripp på stan där jag inhandlade nya solglajjer och p-piller för 1 år. Så nu känner jag mig plötsligt inte lika rik som innan jag spenderade alla pengar.. Äh jag klarar mig nog.

Jag hatar hur våran balkong är placerad, solen når den inte föränn på eftermiddagen och då känns det ovärt att sola, så jag är lite tjurig just nu för jag trodde att kaaanske hade solen träffat våran balkong men icket. Så därför får jag skriva mitt tal till svenskan istället ush.

Kommentarer
Postat av: vizle

vilken nsygg blogg :) intressan också, komemr lätt följas =)

2009-04-25 @ 14:23:23
URL: http://vizle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0