Mean machine

Eller benknäckargänget som den heter på svenska, sen såg vi just och den var faktiskt bra, trodde jag hade sett den innan men det hade jag inte !!!!

Idag har vi varit hos mamma och käkat påskmiddag...det smakade ungefär som... vanlig mat.

Imorgon blir det fest och jag är peppad !!!!!!!!!!!!! KOMIGEN DÅ ALLIHOPA ... som att det var världens största party haha..men det blir king. Förutom att jag är dålig på att inhandla kläder så min outfit kommer väl se ut som de senaste gångerna jag har festat, men vem bryr sig !!!!!!!!!!!!!!!!Okej jag bryr mig lite men jag kan ju låtsas som att jag inte gör det. Tur att jag inte går ut så ofta då He-he-he-he-he-he-he kul

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0