låååååångfredag

Långkalsong

Vaknade just av att min kära mor ringde och berättade att dom var på väg för att hälsa på mormor, och jag har varit vääldigt noga med att säga "NÄSTA GÅNG NI DRAR DIT, OCH JAG INTE ÄR I UMEÅ DÅ SKA JAG FÖLJA MED". Eftersom vi inte åker dit så överdrivet ofta och att jag har varit i umeå dom 3-4 senaste gångerna dom valt att kila dit. Men nää då ringer hon 20 i 11 och säger"vi sitter i bilen påväg till mormor".. "eh, jaha, ska ni dit någon fler gång innan onsdag?"... "näe".  thank you mate.. (?)

Aja, iallafall är det den långa fredagens dag idag och det betyder alltså att innan klockan 17.00 idag ska jag ha städat ihjäl mitt rum.. undrar hur det ska gå, det ser ut som ett helvete.


2 dagar ifrån exakt 1 år sen, den 12 april förra året då jag hade min maskerad fest. nu blir jag sådär nojjig igen för att tiden går så jävla fort.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0