inside man

Ska strax lägga mig i sängen och se Inside man som börjar kl 21.00 på 6an med blandannat Denzel Washington, Clive Owen och Jodie Foster. Tror jag har sett den förut men den måste ju vara bra med så bra skådespelare.

jo jag har sett den kom jag på, men den är bra. haha

har tränat ikväll också, jag har lite feber så jag kallsvettades mer än att bara svettas som vanligt.. kan ju inte vara så bra men jag tränade iallafall ! Så lite duktig känner jag mig. Imorgon drar jag till norsjö för André fyller 22 bast.. (gamling) och firar han där och stannar hela helgen.
 
Snart är det min tur , så den 10 april firas min födelsedag med mys och mat först och sen balzac 4 dagar för tidigt eftersom jag lyckas alltid fylla år mitt på veckan under påsklovet

godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0