hemska jävla dröm...

uuuuUuuUu, jag är glad att jag är vaken nu !
Jag har aldrig drömt en sån hemsk dröm i hela mitt liv fyfan... jag orkar inte skriva allt men jag drömde att det var dagen för premiären av våran slutproduktion och INGET VAR KLART. Scenen såg ut som skit, fanns inget helt ljudschema, ingen kunde sina repliker utan till och mickis var cp och slog mig hela tiden!

Vaknade ur den en gång tidigare ocskå, somnade och började drömma samma dröm igen.. ush de va inte roligt. Börjar 12 idag, så nu har jag rätt lång tid på mig att göra mig klar, men de är skönt! Ska göra frukost nu iallafall !

Kommentarer
Postat av: R

OKEJ SJUKASTE NÅNSIN!!! JAG DRÖMDE SAMMA SAK=(=( SKITHEMSKT... VI GICK UT OCH ALLA DANSA HELT FEL OCH DET VAR TYP TRE I PUBLIKEN=(

2009-04-03 @ 17:38:57
URL: http://rel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0