fredaggggg

Fredag igen och idag ska Ståhl och Rårå tatuera sig! På tisdag är det min tur, yeha. Det går ett tatuerings-il i skellefteå just nu tror jag.

Klockan 12 har vi samhällsprov, fördjupning, jag kan inget. Men det gör inget för jag har fått för mig att det är VG-MVG. Men jag kan ju sitta där ändå och låtsas att jag kan. Jag borde egentligen sitta och titta i boken nu..eh ja det ska jag.

Idag kommer andré också, gud vad bra då har jag någon att klänga på igen. Med klänga menar jag inte springa bakom han och hoppa på ryggen och släpa mig efter som ett dött djur utan mer att då han ligger i min säng så kan jag ta sats och hoppa rakt upp och landa på han.. som wrestling ungefär. KUL

Nu ska jag läsa lite i boken HUUhuhuuhuhu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0