feberfast

har fortfarande feber och det känns ju inte så jävla ball om jag ska vara ärlig. Eftersom idag hade vi planerat att gå ner till stan .... jag får fundera på om det är värt det och kanske bli ännu mer sjuk, fast det ska vara soligt så det är ju ett plus iallafall.

På söndag är det 3 veckor kvar till premiären och jag får panik då jag tänker på det, min mage flyger ut och in och upp och ner och snurrar som en gungsnurr. Fast just nu tror jag att jag är hungrig. 3 veckor är ingenting och alla repliker som man ska säga och allt man ska göra och allt vid rätt tillfälle så just nu är jag negativ och tänker att jag kommer göra något jätte fel och skämma ut mig. Fast jag vet att allt kommer bli bäst ändå för vi är så jävla bra, speciellt då det gäller, varför vi är lagomt lata och sega innan har jag ingenaning om haha. Fast det kanske bara är jag som tycker det.

Nu ska jag käka frulle och sen drar vi ner till umeåstad antingen gåendes eller bussandes.


finns inga bilder på den här datorn så jag är tråkig och slänger upp bilder jag redan har lagt upp tidigare men mina inlägg är så bild-lösa så det spelar ju ingen roll egentligen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0