ett uppdrag avklarat

Nu har jag gjort mitt svenska tal, äntligen bortgjort! Nu hoppas jag bara att jag får ett lämpligt betyg på det också. Snart har jag omprov i samhälls också, jag kan lite. Jag vet att Planekonomi är då staten tar alla ekonomiska beslut om vad som ska tillverkas, hur mycket och vad det ska kosta. Intressant.. ne

Min tatuering svider fortfarande lite men det känns helt okej, förutom att det är jobbigt att behöva smörja in den 7-10 gånger per dag, men det får jag leva med i några dagar till.

Imorgon är det valborgs, då blir det grill och chill hos Plesner, inget drickande för min del jag måste spara pengar och ta hand om mitt konstiga huvud.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0