en blogg med enbart text

Fan vad tråkig jag är, slänger aldrig upp några bilder!
Nu ska jag göra något som jag har gjort en miljon gånger, slänga upp lite bilder för att jämna ut litegrann haha.


kort hår på brännbollsyran 07

Moas födelsedag Januari 08, Jag borde fast ändå inte borde börja sola solarium igen, jag vill vara brun

Fjortis fest i 1an med hembränt och hela skiten. Ibland undrar man vad man tänkte

Mickis 18

Och slutligen en gammal bild där jag och min lillasyster skulle se hur lika vi var haha.


Det blev jobbigt, bilder är inte riktigt min grej, men har jag tur kanske jag förvandlas och blir helt galen och tar tusen bilder varje dag.

Robinson då, jaha jävla christian skit ner dig och åk hem. Nu måste jag ju heja på någon annan eftersom att billing åkte ut, så då hejjar jag på Jarmo. GOoo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0