Ciao bella

Filmen var väl sådär, men 15 kronor var den väl värd ändå.

Jag vill ha massa pengar så man kan fara någonstans på lovet, men eftersom jag saknar det så kommer det här lovet vara ganska händelselöst. På  tisdag blir det tårta och firandes av min födelsedag, på kvällen drar jag till umeå och är där resten av lovet skulle jag väl gissa. Så jag måste hitta ett sätt att träna på !!!!! , blir väl en massa jävla promenader skulle jag gissa.

Och sen efter lovet är det endast 3 veckor kvar till veckan vi har premiär....


Som vanligt var jag dålig att knäppa bilder i fredags men det här var vad som fastnade på bild iallafall !

Kommentarer
Postat av: mois

jag tror jag lyckades se fullast ut på alla bilder :D

haha, ändå att du typ fångade just då jag bröt benet :P haha

2009-04-13 @ 14:10:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0