ändringar.

Idag skulle vi egentligen dra iväg till piteå jag, plesner, hanna och rårå. Men jag kände att mina pengar tillåter inte det, och absolut inte om klänningen passar och jag väljer att köpa den. Och hanna kände att det var för lite tid, så det blir bara plesner och rårå i slutändan som far!

Fast jag har en jävla massa saker och göra också.. just nu gör jag mitt egen-gjorda-hemma-skrov. Gött.. ingen är hemma så jag måste fixa min egen mat, det händer inte ofta så därför tar jag alltid den lättaste utvägen. Men det fanns inga biff-nudlar kvar så ja var tvungen att hitta på något annat haha.

Blir ingen träning ikväll heller, eller inte på friskis och svettis, jag kör hemma på min supermaskin istället, det var alldeles för länge den användes!

Just ja, jag hämtade min student mössa idag ocskå, fyfan vad fula dom är.. man ser ut som en kapten i dom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0