tv kväll

Ikväll har jag bara slöat, har sovit massa, så jag hoppas jag kommer att kunna somna nu snart då jag tänkte gå i säng. Jag har sett både topmodel och idol , blir så varje kväll båda dom programmen är, då får pappa spela in idol medans jag ser på topmodel, och då det är slut så går jag in i tvrummet och ser idol, mycket smidigt ! Hur länge är det kvar till lovet föresten....?????... måste kolla.. blä typ 6 veckor..vad jobbigt det kändes.. haha jag har inget vettigt att skriva nu så därför ska jag gå och borsta min glugg mellan tänderna, godnatt.

gammelskrutt bild från 1an haha jag älskar gamla bilder.

Kommentarer
Postat av: josefin

haha de ser ut som att vi hade jätte mycke mascara men vi kanske hade det ahhaha inte snyggt iallfalllllll

2008-09-16 @ 22:44:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0