tråååååååååååååk

Idag är vi lediga från det vi gjorde i fredags på stan och jag har jätte tråkigt.. jag måste städa, men det känns så jobbigt och tråkigt.. fast jag har ju ändå tråkigt nu så det gör väl inget om jag får ännu mer tråkigt än vad jag redan har.

Sen blev jag jätte störd på tv programmet "momento" som går på 3an och 6an. Det var fast pris på 10 000 kr om man ringde in och svarade "helena bergström" vilket man fattar typ direkt programmet börjar vad svaret ska vara, och sen säger hon liksom:
- Kom igen då, är ni tröga? fattar ni inte att ni ska ringa in, ni kan ju vinna 10 000 !!!!!!!!!!!
haha vaa?! Vem har inte fattat att folk ringer in som galningar hela tiden, men eftersom det kostar 10 kronor per samtal så väntar dom ju tills dom fått in en antal summa pengar så att dom ska tjäna lite på att ge bort dom där pengarna också, dumma jävlar. Jag tänkte nästan ringa in men det är bara för jag är så fattig nu och penga galen , men sen tänkte jag om och kom på att jag kan ju inte ens mitt bank-nummer, å hur stor är chansen att man kommer med ens, inte så värst. Så jag la ner det och blev bara mer störd ju mer hon sa att folk var tröga för att dom inte ringde in och fattade att dom kunde vinna massa pengar.

Idag händer inte mycket, jag sov länge för att vara jag också, ända till klockan 11 ! rekord nästan. Förutom på sommarlov då man lägger sig typ 3-4 på natten, då sover jag längre, men jag är bra på att vakna klockan 9 på helger och störa andré i hans skönhetssömn!

mjappmjapp, nu ska jag nog ta och börja städa så att det blir klart någongång.


saknar redan pusspusspusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0