tomt skrivande

tjabbalabpbpaeb, jag har skrivit minst i världen nu sen helgen och framåt, men det är förståss för att André varit här och tossat med mig.. men nu är jag själv igen, tråkigt och ensamt.
Idag måste jag tidigare till skolan också för vi har redovisning idag och jag är inte ens klar med det jag ska redovisa om, hur bra är det?.. så jag kan ju bara gissa mig fram hur bra den redovisningen kommer att gå, + att den ska vara 10 minuter?.. va? jag har aldrig redovisat mer än en halv minut känns det som .. men ja, jag ser väl.

Nu ska jag fortsätta att göra mig klar och sånt skit, sen dra iväg till skolan och vara duktig, men skulle inte förvåna mig om jag ändå lyckas att inte bli klar, skulle ju vara typiskt. Hejsvej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0