tjolahopp

Kom just hem från stan, och fortfarande lika ledsen över min pengabrist.
Idag hade vi ju skolfoto.... fotografen var den tråkigaste och suraste jag mött som varit fotograf. Vi fick inte göra som vi ville, och i trean är det väl meningen att man ska göra vad fan man vill på skolfotot? Vi hade ju somsagt franskt-tema och det var jätte många som hade klätt upp sig jätte mycket och lagt ner tid på det, och sen så måste vi stå exakt som på alla andra skolfoton, uppradade och tråkiga. Därför gick vi dit ett tag efter fotot hade tagits och frågade om vi inte fick ta om kortet för att alla tyckte att det blev så himla tråkigt, och jippi på fredag ska vi ta om det.

Glada gick vi därifrån och berättade för några andra ur klassen, som inte alls såg glada ut över det, men jag skyller det på det tidigare kortet, att alla blev så nedstämda av det, så jag hoppas alla är peppade på fredag igen att göra ett roligt skolfoto. Ja nu orkar jag inte sitta här utan jag ska lägga mig i sängen och .... bara ligga, se tv och ha tråkigt, och sen se idol och topmodel och allt det där. Så hejsvej.


haha just ja, imorse såg jag att jag kunde böja min näsa jätte fult så jag var tvungen att ta kort på det.

hahahaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa..jag tyckte det var roligt iallafall.
snyggare blev jag inte av att göra den där minen med munnen heller, men det sitter som en smäck så det gör inget! TJUIPP

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0