TJIOo

Nu är jag trött, som alltid..
imorgon är det skolkort igen, får hoppas på att det blir ett roligare kort denna gången, så imorgon blir det att vara randig igen med basker, men det får duga. Sen efter skolan ska jag möta upp babi som kommer från umeå, sen ska vi ta bussen till norsjö och vara där i helgen, så det blir nog bra. Eftersom det blir fet party den 31 oktober, så har jag tänkt att bara ta det så lugnt som möjligt helgerna innan dess!, fast snart ska rårå ha sitt sena firande-kalas på något hyrt ställe, fast inge alkohol, så det blir roligt också =) Så jag förbannar alla forskare i världen om dom har tänkt att utplåna jorden innan den 31 oktober haha.. Nu ska jag sova godnattis !!!!


Haha den här hade jag nästan glömt bort i min skalle, så nu fick jag en liten rolig stund!!! ...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0