Tisdag

Kom hem från skolan alldeles nyss.. idag på sista lektionen fick vi ett betygs-dokument, och det såg bättre ut än vad jag trodde, förutom att jag hade fått IG i historia A som jag också visste längst in i min hjärna men hade glömt bort, så det måste jag försöka fixa nu innan 3an är slut, jag hoppas att det går bara.

Redovisningen gick iallafall bra, sen skrev jag en uppgift på svenskan under 1 lektion som vi fick förra veckan, jag kände mig duktigast i världen, men då är ju bara frågan om jag skrev rätt ens haha.. men, jag kände mig duktig iallafall och det är väl huvudsaken.

Nu vet jag inte riktigt vad jag ska hitta på, jag är trött som vanligt, och ikväll är det bra på tvn så förmodligen blir det väl en hemmakväll, eftersom imorgon ska vi vara ute hela dagen på en bondgård, och det kändes lite jobbigt med tanke på att jag har ingenaning om vad vi ska göra, men om jag fattade det rätt så ska vi inte behöva mocka skit iallafall och det tackar jag för.
 
mjao

Men jag måste ändå leta fram skrot-kläder som får åka på, och några skrutt skor som jag inte bryr mig om. Men jag lär väl måsta klä på mig femtiotusen lager med kläder för att imorse var det 1 plusgrad... varmt.. jag och rårå frös nästan ihjäl påväg till skolan.. jävla norrland. Nu ska jag hitta på något annat, hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0