this is the sound of freedom

bang bang pang baff poggggggggggggggggfffffffffgfgfgfg. Jag hade tur att pappa ville skjutsa mig till nordiclight ikväll istället för att jag skulle bli tvungen att cykla själv dit och hem i kylan och mörkret. Så jag var opepp där ett tag, men nu är jag pepp igen och ska bränna en skiva dit bort, men det blir ungefär en likadan som alltid är med, typ samma musik men det gör inget. Det är inte fest iallafall som jag skrivit i något tidigare inlägg, eller jag vet inte om någon ska dricka, men det blir mest bara mys med bastu bubbelbad, kareoke å glass å sånt gött ! Så där ska jag vara några timmar nu ikväll medans andré måste skriva på en uppgift som ska vara klar på måndag.

Idag var vi en sväng på stan ocskå, jag köpte något ansiktsvatten som ska ta bort smuts å fett från min fejja, så jag hoppas att de funkar och att alla dom små finnarna som vill hoppa fram då och då slutar hoppa fram.. usch för finnar säger jag bara. Och sen var jag tvungen att köpa en ny mascara så jag testade den som går på reklamen nu "lumene blue berry mascara" eller vad den nu heter, och den var helt okej, det var rea så den kostade endast 99 så därför slog jag till på den. Nu ska jag göra mig klar och sen ge mig iväg! hejsvej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0