stall lukt

Dagen på bondgården var inte alls rolig.. så uttråkande att jag blev så glad då jag kom hem. Det enda roliga var djuren tror jag! Hästar, Kossor, hundar, katter, grisar, kaniner, får, åsna , ankor ja allt möjligt och det bästa var att jag inte blev allergisk, så pga det så är jag väl nöjd ändå. Förutom att läraren skulle berätta om exakt alla maskiner han hade och hur dom andvänds, hur mycket dom kostar och blablablablabla... sen att vi kommer förmodligen ha prov på det där sen, kommer ju inte gå bra för mig kan jag lova. Haha jag tror att dom sista 3 timmarna så var ingen koncentrerad alls på vad han sa..  men nu är jag hemma igen duschad och nyäten och trött och slut så jag ska nog lägga mig i sängen ett tag och bara slöa.

Sen hade vi ju gjort ett deal alla brudar att ingen skulle festa föränn den 31 oktober.... men alla är så sugna på att festa så det blir nog kanske fest nästa helg. Men efter den helgen är det ändå en månad kvar till den 31 så det gör inget om vi festar lite innan haha.  Nu ska jag krypa ner under mitt täcke och bara glo på tv !! .. hejdååååuuåeuåeåu


Mitt födelsedagsmaskeradsparty! de va grejjer de !!

Kommentarer
Postat av: JP

NEJ ! Håll uuuuuuut till den 31! KOMIGEN :D

2008-09-17 @ 20:30:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0