sova sova..

Ja min tittarkväll är över och jag längtar massor till avsnitt 3 av heroes kommer ut, men det är så jobbigt att vänta varje gång på ett nytt avsnitt, egentligen borde man vänta tills alla är ute så man kan se exakt när man vill, men det är också jobbigt för nu vill jag ju se fortsättningen !!!!

Iaf börjar vi tidigt imorgon, också måste jag duscha mitt hår som är som ett smörpaket känns de som, gött ! Sen är vi lediga på onsdag också! Inte helt fel, sova sova sova, det enda dåliga är att jag har så tråkigt då jag är ledig haha. Sen kom jag just på att vi har redovisning i psykologi på torsdag.. ojdå.. måste ta hem böckerna imorgon och börja med den, tur att det inte var någon stor redovisning iallafall.

blubblubb nu ska jag hoppa i säng och se lite csi och sen sova gott och vakna trött. godnatt!


Kommentarer
Postat av: ståhl

är vi lediga igen? va

2008-09-30 @ 01:29:28
URL: http://Jossestahl.bogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0